Faʻafefea ona iloa saʻo le lelei o fagu tioata?

E tusa ai ma le fagu tioata uta, lea e sili ona lauiloa i o tatou olaga, tele tioata afifi fagu e tele pe itiiti ifo faʻafitauli i le taimi o le faʻaaogaina o tagata faʻatau. O le mea moni, o nei faʻafitauli e masani lava ona taoto i le tulaga lelei o le siakiina o fagu tioata e le gaosi oloa ma tulaga faʻataʻavaleina e tagata faʻatau. . Muamua lava, e tatau ona e silafia le auala saʻo sailiga, aua afai o se siosiomaga sili ona saogalemu le teuina e le mautinoa i totonu o se atigipusa fagu ma maualalo gaioiga, o meaʻai tatou te teuina o le a i ai foi leaga tele suiga, o lea mo tagata uma Tagata Faʻatau e tatau ona masani ma aʻoaʻo le auala saʻo mauaina, ma mo lenei itu, ua faʻamatalaina le fagu tioata mo tatou.

I le faiga e gaosia ai uaina, e tele mea taua e aʻafia ai le lelei o oloa, e pei o le raw material quality, tekonolosi, winemaking technology, ma isi mea faʻaopoopo, fagu vai (aso fagu, fagu tino ma fagu lalo) ma palapala o elemeni taua foi ia aafia ai le lelei o le uaina. O le mea lea, e fagu tioata ae le i faʻatumuina le uaina, ma oloa le agavaʻa tatau ona aveʻesea ae le i faʻatumuina le uaina. I le taimi nei, o le toʻatele oi latou o loʻo faʻaaogaina metotia masani e siaki ai le tulaga lelei o fagu  tioata , e le lava, lemu ma galue malosi. O le mea lea, i le vaʻai atu i le toe faia galuega o tioata fagu asiasiga, le faʻaaogaina o masini vaʻaia manatu e atiaʻe se tioata fagu asiasiga masini e iloa ai le otometi asiasiga o gaogao fagu e sili ona taua i le faʻataʻitaʻiga.

Linlang (Shanghai) Glass Products Co., Ltd. o le a faia faʻatautaia asiasiga i tioata afifi fagu . I le taimi nei, o le tulaga masani o fagu tioata lautele afifiina mo agavaa oloa e faapea:

Faʻailoga o le tino ma vailaʻau:

O le vevela-teteʻe faʻafuaseʻi suiga: tetee i faʻafuaseʻi malulu, vevela eseʻesega 36 tikeri Celsius e aunoa ma le pa

Lafoaia o le eleele solo o le eleele: o le acidic solution e tatau ona mumu

Faʻalavelave i totonu: ole faʻalavelave i totonu e le sili atu ile tulaga 4

Maualuga le vevela tetee: leai se pa i le maualuga vevela o 120 tikeri Celsius

Foliga tulaga lelei tulaga faatonuina:

Paʻepaʻe ma malamalama, o le laugatasi o le fagu gutu e laititi atu i le 0.6mm, ma le tutusa i le va o le gutu vaalele ma le pito i lalo vaalele e itiiti ifo i le 1mm, e aunoa ma ni puta, opaque oneone, taʻetaʻei, burrs, recessive ma sili ona pa!

tofotofoga:

1: Ave le 10 agavaa ua maeʻa oloa i totonu o le masini fai mea kuka, vevela i le 120 tikeri Celsius, leai se tasi o latou na pa

2: Ave le numera o agavaʻa oloa ma vevela i latou i se faapitoa vevela. I lalo o le faʻatulagaina vevela eseesega, vave malulu i lalo ma leai se tasi o latou pa

3: Ave ni nai agavaʻa maeʻa oloa Lagolagoina lima: leai se valu lagona, leai Burr luga o le pito i totonu, lamolemole filo Vaʻaia vaʻaia: lamolemole luga, tioata manino ma susulu, leai natia ma pule malosi pa!


Taimi Post: 2021-03-19

Lesitala Ina ia tatou Newsletter

Mo ni fesili e uiga i lo tatou oloa po o pricelist, faamolemole tuua lau imeli ia i tatou ma o le a tatou fesootai totonu o le 24 itula.

mulimuli i Tatou

i lo tatou ala o faasalalauga faaleagafesootai
  • sns03
  • sns01
  • sns02
+86 13127667988