Cume rilevà currettamente a qualità di e buttiglie di vetru?

In quantu à u caricatore di bottiglie di vetru, chì hè assai pupulare in a nostra vita, parechje buttiglie di imballu in vetru anu più o menu prublemi durante l'usu di i clienti. In realtà, questi prublemi si trovanu principalmente in l'ispezione di qualità di e bottiglie di vetru da u fabbricante è in e norme supportate da i clienti. . Prima di tuttu, duvete ammaestrà u metudu di rilevazione currettu, perchè se un ambiente di conservazione assai sicuru ùn hè micca garantitu in un contenitore in bottiglia cun prestazioni inferiori, l'alimentu chì magazzinemu averà ancu cambiamenti assai pessimi, cusì per tutti i Consumatori devenu esse familiarizati è ammaistrà u metudu di rilevazione currettu, è per questu aspettu, a buttiglia di vetru hè stata spiegata per noi.

In u prucessu di fabricazione di vinu, ci sò parechji fattori chì influenzanu a qualità di u pruduttu, cume a qualità di a materia prima, a tecnulugia, a tecnulugia di vinificazione, ecc. Inoltre, i difetti di e buttiglie (data di a buttiglia, u corpu di a buttiglia è u fondu di a buttiglia) è a terra sò ancu elementi chjave chì influenzanu a qualità di u vinu. Dunque, i buttiglii di vetru devenu esse ispezionati prima chì u vinu sia pienu, è i prudutti micca qualificati devenu esse eliminati prima chì u vinu possa esse pienu. Oghje ghjornu, a maiò parte di elle utilizanu sempre metudi manuali per ispezionà a qualità di  e buttiglie di vetru viote , chì hè inefficiente, lenta è intensiva di travagliu. Dunque, in vista di u travagliu assai ripetitivu di l'ispezione di bottiglie di vetru, l'applicazione di a teoria di a visione macchina per sviluppà un dispositivu di ispezione di bottiglie di vetro per realizà l'ispezione automatica di bottiglie vuote hè di grande impurtanza in pratica.

Linlang (Shanghai) Glass Products Co., Ltd. realizerà ispezioni strette nantu à i buttigli di imballu di vetru . Attualmente, u standard di e bottiglie di imballu di vetru generale per i prudutti qualificati hè u seguente:

Indicatori fisichi è chimichi:

Cambiamentu bruscu di resistenza à u calore: resistente à u fretu bruscu, differenza di temperatura 36 gradi Celsius senza scoppiu

Diluire l'erosione àcida: a soluzione acida deve esse rossa

Stressu internu: u veru stress internu ùn hè micca più di u livellu 4

Resistenza à alta temperatura: senza scoppiu à alta temperatura di 120 gradi Celsius

Aspettu standard di qualità:

Biancu è trasparente, a pianezza di a bocca di a buttiglia hè menu di 0,6 mm, è u parallelisimu trà u pianu di a bocca è u pianu di u fondu hè menu di 1 mm, senza bolle, sabbia opaca, crepe, bavature, sgrossatura recessiva è dominante!

prova:

1: Piglia 10 prudutti finiti qualificati in a pentola à pressione, scaldate à 120 gradi Celsius, nisunu di elli scoppia

2: Pigliate u numeru di prudutti qualificati è riscaldateli à una certa temperatura. Sutta a differenza di temperatura specificata, rinfriscate rapidamente è nimu di elli scoppia

3: Pigliate uni pochi di prudutti finiti qualificati Sensazione di a manu: senza sensazione di graffi, senza sbavatura nantu à u bordu internu, filu lisciu Ispezzione visuale: superficia liscia, cristallina è luminosa, senza sfruttamentu piattu è duminante!


Tempu di posta: 2021-03-19

Segui To Our Newsletter

Per e vostre quistione di i nostri prudutti, o pricelist, andate puru u vostru mail à noi, è noi vi esse in cuntattu ind'a 24 ore.

Seguitate Us

nant'à a nostra sucetà média
  • sns03
  • sns01
  • sns02
+86 13127667988