Cume distingue i contenitori di vetru per culore

U culore pò distingue un contenitore di vetru, prutege u so cuntenutu da i raggi ultravioletti indesiderati o creà varietà in una categuria di marca.
Amber Glass
Amber hè u vetru culuritu u più cumunu, è hè pruduttu aghjunghjendu inseme ferru, zolfu è carbone.
L'Ambra hè un vetru "ridottu" per via di u livellu relativamente altu di carbone adupratu. Tutte e formulazioni di vetru di contenitore cummerciale cuntenenu carbonu, ma a maiò parte sò vetri "ossidati".
U vetru ambru assorbe guasi tutte e radiazioni custituite da lunghezze d'onda più corte di 450 nm, chì offre una prutezzione eccellente da e radiazioni ultraviolette (critiche per i prudutti cum'è a biera è certe droghe).
U Verdu Verdu U
Verdu Verdu hè fattu aghjunghjendu l'Oxidu di Cromu non tossicu (Cr + 3); più alta hè a concentrazione, più u culore hè scuru.
U vetru verde pò esse ossidatu, cume u verde smeraldo o u verde di Georgia, o riduttu, cum'è cù u verde Leaf Mortu.
U vetru verde ridottu offre una leggera prutezzione ultraviolet.
Vetru
turchinu U vetru turchinu hè creatu agghiuncendu ossidu di cobalt, un colorante cusì putente chì solu uni pochi di parti per millione sò necessarii per pruduce un culore turchinu chjaru cum'è l'ombra aduprata per certe acque in buttiglia.
I vetri turchini sò guasgi sempre biccheri ossidati. Tuttavia, un vetru turchinu-verde chjaru pò esse pruduttu aduprendu solu ferru è carbone è omettendu u zolfu, chì ne face un turchinu ridottu.
Crià un turchinu ridottu hè raramente fattu per via di u gradu di difficultà per finisce u vetru è cuntrullà u culore.
A maiò parte di i vetri culuriti sò sciolti in serbatoi di vetru, u listessu metudu chì i vetri à petra. Aghjunghjendu coloranti à a frunti, un canale rivestitu di mattoni chì furnisce u vetru à a macchina di furmazione di un fornu di vetru à petra, produce culori ossidati.


Post time: 2020-12-29

Segui To Our Newsletter

Per e vostre quistione di i nostri prudutti, o pricelist, andate puru u vostru mail à noi, è noi vi esse in cuntattu ind'a 24 ore.

Seguitate Us

nant'à a nostra sucetà média
  • sns03
  • sns01
  • sns02
+86 13127667988