5 BENEFICI DI UTILIZZÀ BOTTIGLIE DI VETRU

I buttigli di vetru d'acqua   anu una mansa di vantaghji nantu à u plasticu. Eccu cinque vantaghji di buttiglie  per inizià.

LIBERU DI CUNTAMINANTI

Quasi tutti avemu avutu l'esperienza spiacevule di piglià un sollu da una buttiglia di plastica o di metallu è di tastà qualcosa chì definitivamente ùn era micca acqua. Calchì volta hè innocu cum'è u gustu residuale da u cuntinuu chì cuntene qualcosa diversu da l'acqua. Tuttavia, a presenza di chimichi nocivi cum'è u bisfenolu A (BPA) pò esse periculosa per u cunsumu umanu. I contenitori di vetru ùn lixiviaranu micca i chimichi, nè assorbiranu l'odori residuali o i gusti di altre bevande. 

FACILE DA PULIRE

I buttigli di vetru  sò faciuli da tene puliti è ùn perderanu micca a so chiarezza da esse lavati o infusi cù frutti è erbe mischiate, cume facenu di solitu i plastichi. Pò esse sterilizzati à un focu altu in a lavapiatti senza a paura ch'elli si scioglinu o si degradinu. E tossine putenziali sò eliminate mentre sustene a struttura è l'integrità di a buttiglia di vetru.

TENE UNA TEMPERATURA STABILE

Ch'ella sia calda o fredda, buttiglie  tenenu i liquidi à una temperatura ferma più efficace chè u plasticu. U vetru pò esse adupratu per liquidi diversi da l'acqua senza assorbe sapori, odori o culori stranieri. Ciò significa chì pudete aduprà una bottiglia d'acqua di vetru per tene u tè caldu in a mattina, è aduprà a stessa bottiglia d'acqua per acqua rinfrescante fredda in u dopu meziornu.

AMBIENTALE AMICI

U vetru hè riciclabile senza fine, u mantene in usu è fora di e discariche. A maiò parte di e buttiglie di plastica finiscenu in discariche o in fonti d'acqua. Ancu i materiali plastichi chì sò riciclati ùn rivenenu micca sempre in tuttu u prucessu di riciclamentu, cumplicendu ancu a capacità di u plasticu di esse un materiale sustenibile. Di i 30 tippi di plastica dispunibuli, solu sette sò cumunemente accettati per u riciclaghju. D'altra parte, tuttu u vetru hè riciclabile, è l'unicu criteriu per sorte u vetru hè u so culore. In fattu, a maiò parte di a fabricazione di vetru usa vetru riciclatu post-consumatore chì hè schiacciatu, scioltu, è trasformatu in novi prudutti. 

MANTENEU LIQUIDI PURI E FRESCI

I buttigli di vetru  priservanu u gustu è sò megliu per l'ambiente è a vostra salute. Sò sterilizzati à u calore trà l'usi, assicurendu chì l'acqua chì beie sia fresca, pura è deliziosa.

Linlang (shanghai) Glass Products Co., Ltd. hè specializata in a produzzione di varie buttiglie

Pudemu pruduce una buttiglia speciale è una buttiglia di brevettu secondu e esigenze di u cliente, in u più breve tempu pussibule per fà un novu cuncepimentu è creà novi stampi, Pudemu ancu fà decalcomanie o goffrà una decorazione di loghi per l'esigenza è u cuncepimentu di i clienti. Avemu una macchina stampatrice à iniezione cumpletamente automatica, producendu una varietà di mudelli specificazione di cappucciu di stagnu è cappucciu di plastica, è trasfurmendu a stampa di u cappucciu di brevettu di marca, supportendu tutti i generi di cappucciu d'aluminiu, cappucciu d'aluminiu-plasticu ecc.


Tempu di posta: 2021-03-19

Segui To Our Newsletter

Per e vostre quistione di i nostri prudutti, o pricelist, andate puru u vostru mail à noi, è noi vi esse in cuntattu ind'a 24 ore.

Seguitate Us

nant'à a nostra sucetà média
  • sns03
  • sns01
  • sns02
+86 13127667988